Chateau Heiloo

Klachten

Ondanks onze inspanningen om de opvang van uw kind naar wens te laten verlopen, kan het toch gebeuren dat u niet tevreden bent. Dan horen we het graag van u. Waar uw klacht ook over gaat. In onze Klachtenprocedure leest u hoe wij klachten in behandeling nemen en afhandelen.

2022: Weer een goed jaar

In 2022 hebben we het weer goed gedaan. De markt heeft het moeilijk
en het personeel tekort is enorm. Gelukkig hebben wij hier geen last van
en hebben we 2022 klachtenvrij kunnen afsluiten. Link.

2021: Blije ouders in een moeilijk jaar

Ook in 2021 hebben wij alle ouders blij en tevreden kunnen houden. Dit ondanks de lastige tijd waar de wereld mee te maken had. Door persoonlijke aandacht en adequaat handelen zijn we 2021 goed doorgekomen.

2020: Tevreden en gelukkige ouders

Net als 2019 is 2020 een jaar zonder klachten geweest. Wij hebben ons uiterste best gedaan om te ondersteunen in de moeilijke Corona tijd. Ook 2021 gaan wij weer voor het hoogst haalbare. Tevreden kinderen en ouders.

2019: een Klachtenvrij jaar


Klachtenprocedure

Klachten worden heel serieus genomen en opgepakt. In onze klachtenprocedure leest u hier meer over. Met het klachtenformulier kunt u uw klacht indienen. ‘KDV Château Heiloo’ heeft ook een oudercommissie waar u terecht kunt met vragen en klachten (oudercommissie@chateauheiloo.nl).